Hej på er !

Hejsan. Nu sitter jag och kollar på tv med Moa :)
Vi har absolut inget att göra.. Ingen e social nön stans..
Vill bara att det ska bli måndag!!! Mamma o pappa kommer hem dåååå i mörn !
fan va underbart och få se dom igen, få saker o massa. Blir nog stan under veckan med mamma också! heeeeeeeelt underbart att få shoppa igen, i karlstad, se på bio, inte gjort de på länget.. folk som vill ses kanske? (a) Jag hoppas verkligen att ***** kan komma till mig nön helg, usch så kul, träffa honom. ruuuligt <3
nu vet jag inte vare blir, kanske äta snart, kanske rida sen. Hare gott Puss ;*


 en bild ifrån Mauritius, där mamma o pappa åker ifrån idag :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-26 @ 16:40:51
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0