ENSAMHETEN

Hon sitter i sin tystnad o ensamhet.
Tänker på allt som hänt.
Tänker på saker hon vill ska hända.
Allt skit som hänt.
Varför hände det?
Vad ska hon göra?
Hon kan bara sitta och tänka på honom, o börja gråta.
Tårarna kan rinna minut för minut.
Hon är så jävla kär.
Han är den enda i hennes tankar.
Hon tänker på honom och skriver dessa orden.
Vem tror ni det är då?
Det är jag i en stor ensamhet och saknad av världens bästa kille.
Som jag sumpade chansen med sist.
Ingen som förstår hur jävla ledsen, besviken jag är på mig själv.
Jag älskar honom.
Han snackar inte ens med mig.
Tror fan snart att ge upp är det enda :'(



men kärleksglöden för dig kommer aldrig slockna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0