TjaTja Bloggen ! ;)

Idag vare ingen skola..
För pappa orkade nt köra ut mig till vägen där bussen kommer..
Så han ringde Fredrik o sa att han skulle köa ut mig, då skulle ja få åka traktor ut "kul, not"´.
Sen så blev kl 07:00 o bussen kommer 07:05-07:10 & Fredrik hade inte kommit ännu.. Då sa ja till pappa att ja mådde dåligt o gick ner o la mig igen.. Hade ju missat bussen ändå, å pappa hade inte kört mig t skolan så.. spela roll liksom ? -.-' uh, sur vaja men, fick ju sova iaf :)
Blev åka t grums för Rickard skulle t tandläkaren.
Sen blev det ner till Mouds sadelmakeri till Anna o Kajsa :)
Köpte:
Schabrak-blå,vit,röd
Tävlings huva-blå,vit,röd
Boots-Bruna med brons färg på
Hackamore "korta skänklar"-brunt
till Tosca :)

Sen köpte mamma:
Boots-svarta
Senskydd-Svarta med ludd
till Becki :)


hackamore blev nt med men :)
Lite bilder av saker i butiken..
SKa göras om när Anna äger butiken helt !

lite pandband :)
finns 2 rader till med det.

liten del av sadlarna :)
finns mer på sidorna.

lite träns :)
ponnytränsen finns oxo,
men dom är på högersidan o är inte med på bilden.


Kommentarer
Postat av: emelie

fina grejer sötnos! :)<3

2010-10-08 @ 21:08:44
Postat av: emmiieeliasson

vem ska köpa mauds ? :)

Gulliga saker oxo.

btw jag kommer nog ner t kd på novemberlovet oxo ! :')

puss på dig sötnos.

2010-10-09 @ 16:14:53
URL: http://kkkiittiiiihh.blogg.se/
Postat av: emmiieeliasson

haha, nääe .

stod inte alls sverdrup :D

ja , jag hoppas vi ses då ! :D

längtar sjukt mke ! <3

2010-10-10 @ 00:26:20
URL: http://kkkiittiiiihh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0