Idag

Blev väckt vid 9 av att mamma ringde...
Det va ingen rolig morgon eftersom vi somnade vid halv 4 :o
Haha.. jajja.
Blev leklandet på nöjjesfrabriken idag.
Sen hem o ta stallet med Julia o fota hästarna i hagen när dom röjjde gärnet :o
Iiiiiiiinte bra.. 2 halta hästar o dom rejsar, ingen bra ide? xD'
Min kamera suger också har jag kommit fram till, för mina bilder blev suddiga :'( FAN!
Jaja, men nu tänker jag lägga upp några ändå.. Skiter i om ni klagar HAHAH ! :D

KVICKEN
Kvicken röjjer :D


Dea e fiiiin <3

becki
BeckiBuuuus <3

dixon
Dixon babiiiis <3


Irma e busig :D


VACKRAST I STALLET !
MIN ÄLSKLING <3


Kommentarer
Postat av: emelie

härligt det är att ta in pållarna när dom är så skitiga och fina! :p

men det är väl då dom är hästar antar jag ;) <3

2010-10-08 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0