kärlek.

tänk alla tider vi hade det underbart, då vi hade det bäst tillsammans.
tänk alla stunder vi låg bredvid varandra & du sa, "jag älskar dig".
tänk alla tider vi hade det underbart, då vi hade det bäst tillsammans.
tänk alla gånger du tagit min hand, tänk alla gånger du tagit mig i land.
vem vet om tiderna kommer tillbax, men det hoppas jag att dom gör.

du är den bästa som finns, det hoppas jag att du minns.
du är allt jag vill ha just nu, haru lust att ses någon dag
sötnosen du ? ditt leende, ditt skratt, det är allt jag vill
höra och se nu, min älskade buuuus!
samuel gewert, mitt hjärta klappar för dig, ja hoppas
att du känner samma sak för mig, om inte du gör det nu,
så hoppas jag att du gör det så snart som möjligt, för
jag kommer inte klara mig utan dig.

loovebecka^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0