Julia Denkvist, detta är till dig hjärtat !

Varje gång jag ser dig blir jag alltid glad,
och det händer varje dag! Min lilla ängel
som håller sina ord, och säger som hon tycker,
men inget hon säger som mig ner trycker!
När jag är med dig, då hittar vi alltid på massa bus,
rider, fotar & massa hyss. Vi skrattar och ler och mycket
mycket mera, dom dagarna kommer bli flera!
Det är ingenting man ens behöver fundera på.
När allt är jobbigt, är allt du säger till mig "allt kommer årdna sig".
Dom orden är sanna, jag hoppas att du alltid kommer stanna?
För du är en äkta bästa vän, som absolut inte får lämna mig än!
Dig kan man prata med i ur och skur, och veta att du faktiskt lyssnar,
den enda dagen jag inte kan prata med dig är då när jag har vissnat..
Men jag vill bara att du ska veta att du är en vän alla borde ha,
glöm aldrig dessa ord hjärtat mitt! För när nästa liv kommer,
då börjar vi bara om på nytt! Vi kommer göra om alla minnen
till ännu bättre dagar, och låta änglarna visa oss vägen till
drömmarnas land, där vi alltid kommer gå hand i hand!


jag bildar hjärtat för dig gumman !


Kommentarer
Postat av: Julia.denkvist

Rebecka karlsson mitt hjärta !♥

jag kommer alltid stanna hos dig !

du är den som betyder mest för mig !

Jag älskar dig bästa vän du är den som jag lever för !♥

2010-11-22 @ 16:51:20
URL: http://juliadenkvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0