VÄRLDENS BÄSTA DAG!

Mitt liv e uuuuuunderbart me allt och alla jag har.
Min familj är den bästa, mina kompisar är bäst, mina BÄSTAVÄNNER är bäst.
Jag har världens bästa D-Ponny, som jag ska tävla DIV III med våren 2011 och DIV II hösten 2011. Jag och mamma ska dela på ett halvblod längrefram bara Becki är såld. Den ska hon utbillda ÅT mig och sen när jag är 18 är set seriösa hopptävlingar på den. Mindre unghästklasser blir med den i början, funkar inte Kvicken på travet så blir det hopptävlingar på honom också! 
Jag är så lycklig så ni vet inte! Älskar alla jag har och allt jag fått + det som kommer!


bild från en träning på trossnäs :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, trössnäs har man varit i någon gång iallafall XD <33

2010-08-19 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0