FÖRSTA SKOLDAGEN!

Jahapp. Då var första dagen på skolan avklarad :)
Det va skönt att komma tillbaka dit faktiskt "jag kommer ångra det där ja skrev men" jaja ;)
Kul att träffa alla igen.. Speciellt Elin bäbis ! 2 år med min Bästavän idag ! <3
Kul o se alla nya 6.or som satt i en hög o bara glodde runt på oss andra, ahahahha ! x)
Jaah, kul o träffa dom i paralellklassen..
Första lektionen hade vi en tyst minut eftersom Robert Gustafsson dog 1/8 -10...
fyfan. Sakanr dig robban vännen <3
Jag gick till biblioteket o skrev i en bok som hade där som man skulle skriva någonting fint om/till honom... Usch, ville bara gråta. Svår att förstå att en vän är borta.
Dom andra lektionerna pratade vi mest på och fick papper som skulle hem.
När vi hade sista lektionen så spelade vi brällboll mot 8.a "paralell klassen" .
Vi förlorade med 50 poäng mindre x) (Yy'
När vi slutade kl 10 över 2 så gick ja me Johan, Erik, Sonny o Mackan in i deras korridor o pratade med dom + några mer till i deras klass. Hahahah, sonny kan inte vara tyst ! xD
Han snackade fan i 1 timme när alla satt där inne o bara skrattade åt honom.. Han e sjuk han! x)
Sen vare jag, Johan, Erik o Mackan kvar som satt o snackade..
Erik o Mackan på stolar o jag o Johan på golvet (Y) x)
jaja, sen ta bussen hem.. Satt breve Johan o Erik satt framför o pratade hela tiden (Yy'
Nu är jag här. Ha det så bra... Puss ;*
"orkar nt kolla stavfel"


Kommentarer
Postat av: matilda

ÄLSKAR din blogg! <3

2010-08-28 @ 10:16:41
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0